فروشگاه دخترانه

 
 
12 مرحله براي ساختن يك سايت موفق تجارت الكترونيكي در 12 ماه
|

12 مرحله براي ساختن يك سايت موفق تجارت الكترونيكي در 12 ماه

   

وقتي مي توانيد به صورت آنلاين ، يكپارچه وجهي خريداري كنيد ، و سپس به راحتي جين جين مورد علاقه خود ، يك ساعت خوب جديد يا حتي يك رايانه اختصاصي را كه مستقيماً به آستان شما منتقل مي شود ، داشته باشيد ، ممكن است فكر كنيد كه روند كار چندان پيچيده نيست.

من به عنوان يك بازارياب ديجيتال ، به بسياري از مارك ها كمك كرده ام تا از طريق تجارت الكترونيكي فروش را افزايش دهند. اين باعث شد كه من مايل به شروع سايت تجارت الكترونيكي خودم باشم ، بنابراين من واقعاً مي توانم فرايند و آنچه را كه براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي از ابتدا لازم است را درك كنم.

در زير نكاتي و ترفندهايي وجود دارد كه من در طي يك سال ياد گرفتم كه خواهرم و من خواهان راه اندازي DermWarehouse ، وب سايت تجارت الكترونيكي براي فروش محصولات مراقبت از پوست و زيبايي شديم. مراحل ذكر شده در زير نه تنها به شما اطمينان مي دهد كه سريعترين و حرفه اي ترين مسير را براي به روزرساني و راه اندازي سايت خود انجام دهيد ، بلكه بازاريابي و سئو شما را نيز براي موفقيت هاي آينده تنظيم مي كند ، كه اين امر خط پايين شما را افزايش مي دهد.

يك سال استراتژي SEO.

اگر هرگز فروشگاه تجارت الكترونيكي را از ابتدا شروع نكرده ايد ، نمي توان فهميد كه روند زمان و تفصيل چقدر است. وقتي به هر سايت تجارت الكترونيكي نگاه مي كنيد ، هرگز به اين واقعيت فكر نمي كنيد كه شخصي مجبور به توليد مطالب شده و به صورت جداگانه بارگذاري هر محصول را انجام دهد. نه تنها اين ، شما همچنين بايد با هر توليد كننده مذاكره كنيد تا بتوانيد محصولات خود را بصورت آنلاين ليست كنيد ، حتي قبل از شروع فرآيند ليست بندي واقعي.

گذشته از همه كارهايي كه براي ساختن سايت انجام مي شود ، از تجربه آژانس بازاريابي من ، فهميدم كه داشتن اين سايت عملكردي و الگوي تجاري كه شما خيلي در آن كار كرده ايد چقدر نااميد كننده است ، اما باعث ايجاد ترافيك ارگانيك نمي شود. بنابراين ، ما استراتژي سئو خود را شروع كرديم ، يك سال قبل از راه اندازي سايت ، در حالي كه همزمان وب سايت خود را بنا مي كنيم. ما به هر حال براي توسعه به اين زمان احتياج داشتيم ، پس چرا بيشترين استفاده را نمي كنيم و دو پرنده را با يك سنگ مي كشيم.

قبل از شروع چند نمونه فروشگاه اينترنتي را معرفي ميكنيم:

خانه چين
http://www.khanecheen.ir/
اسباب بازي
http://www.gamingtools.ir/
رابوكالا
https://www.rabokala.ir/
بازي و سرگرمي
http://www.game-digikala.ir/
مد زنانه
http://www.ladymodkala.ir/
سلطانپور
http://www.soltanpourstudio.com/

براي شروع آماده هستيد؟

در زير ليستي از كليه مراحلي كه براي شروع و ساخت سايت موفقيت آميز تجارت الكترونيكي ما برداشته شده است:

1. خريد نام دامنه.

اين خيلي سرراست است. شما به يك نام دامنه نياز داريد كه مارك شما را كاملاً مشخص كند. روند را واژگون نكنيد. با استفاده از سايتي مانند GoDaddy مي توانيد نام دامنه را با قيمت كمتر از 10 دلار خريداري كنيد.

2. يك توسعه دهنده وب پيدا كنيد.

اين يك مؤلفه مهم در راه اندازي سايت تجارت الكترونيكي شما است. اگر مي خواهيد سايت خود را در مدت زمان نسبتاً كوتاهي و به شيوه اي حرفه اي راه اندازي كنيد ، هنگام استخدام يك توسعه دهنده مطمئن شويد كه بررسي هاي خود را انجام دهيد. از ساير وب سايت هاي تجارت الكترونيكي كه برنامه نويس ايجاد كرده است ، منابع خود را دريافت كنيد. جدول زماني را براي مدت زمان پيش بيني سايت براي راه اندازي سايت دريافت كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه آنها از پس زمينه طراحي گرافيكي برخوردار هستند تا بتوانند تصاويري را كه با سايت شما تراز مي شوند ، برش دهند. حتما از شما سؤال مي كند كه آيا توسعه دهنده سايت هايي در زمينه ساخت سايت روي تجارت الكترونيكي شما انتخاب كرده است (مرحله 4 را ببينيد).

غالباً ، كارآفرينان بدون اينكه بخاطر تحقيق و تفحص خود را انجام دهند ، با يك توسعه دهنده پيش مي روند. اجازه ندهيد اين اتفاق براي شما بيفتد ، زيرا مي تواند قبل از شروع كار ، متوقف شود و به وب سايت شما وارد شود. اگر مي خواهيد اطلاعات بيشتري در مورد راه اندازي سايت تجارت الكترونيكي شما براي راه اندازي كسب كنيد ، در صورت تمايل با يك متخصص طراحي وب تماس بگيريد.

 

3. كليه مدارك مورد نياز براي يك تجارت قانوني را بدست آوريد.

تجارت خود را ثبت كنيد ، مجوز فروشنده بگيريد و به دنبال مشاغل قانوني در تجارت باشيد. براي كمك به ايجاد مشاغل خود بايد با يك وكيل محلي تماس بگيريد. در حالي كه اين يك هزينه مقرون به صرفه است ، به احتمال زياد در آينده باعث كاهش سردرد و هزينه قابل توجهي خواهد شد.

طبق گفته هاي آليسون لتسكي ، وكيل در Eastman & Smith Ltd. در كلمبوس ، اوهايو ، ابتدا به استراتژي و تعيين وضعيت ايجاب خواهيد كرد كه در آن محل زندگي خود را تعيين كنيد ، سپس پرونده هاي لازم را با وزير امور خارجه و وزارت امور خارجه بررسي كنيد. ماليات يا درآمد.

در صورت راه اندازي شركتي ، غيرانتفاعي ، شركت با مسئوليت محدود يا سازمان حرفه اي ، لازم است كه مقالات مربوط به ادغام يا سازمان را با وزير امور خارجه كشور خود ثبت كنيد. علاوه بر اين ، اگر اقدام به فروش مشمول ماليات مي كنيد ، بايد مجوز فروشنده يا مجوز فروشنده را با آژانس دولتي مناسب دريافت كنيد. بسياري از فروشندگان قبل از اينكه توافق كنند با شما همكاري كنند ، به شما اين امكان را مي دهند.

اگر شروع به كار غير انتفاعي مي كنيد ، با دفتر دادستان كل كشور تماس بگيريد تا بدانيد چه مجوزهاي خيرخواهي و پرونده هاي لازم را لازم داريد. در آخر ، به مدارك سازماني مناسب نياز خواهيد داشت. براي كسب اطلاعات بيشتر با وكيل خود تماس بگيريد ، اما اين گامي براي رد شدن يا ناديده گرفتن آن نيست.

 

 

4. تجارت الكترونيكي و بستر ميزباني وب سايت را انتخاب كنيد.

براي صرفه جويي در وقت و هزينه ، يك پلت فرم محبوب تجارت الكترونيك را انتخاب كنيد. من Shopify ، WooCommerce يا BigCommerce را توصيه مي كنم. اكثر توسعه دهندگان با اين موارد آشنا هستند و باعث مي شوند ادغام افزونه ها ، پردازش پرداخت و غيره آسان شوند.

براي سايت تجارت الكترونيك skincare ما تصميم گرفتيم كه از WooCommerce بخاطر قابليتهاي وردپرس استفاده كنيم. ما WP Engine را براي هاستينگ انتخاب كرديم كه هزينه آن در هر ماه 29.99 دلار است و يك راه حل ميزباني سريع و ايمن را ارائه مي دهد.

 

 

5. موضوعي را پيدا كنيد كه با ديدگاه تجارت الكترونيك شما مطابقت داشته باشد.

براي صرفه جويي در وقت بيشتر ، مي توانيد يك موضوع را از ThemeForest خريداري كنيد تا يك طرح شبيه به ظاهري داشته باشيد و از ديدگاه تجارت الكترونيك آرزو كنيد. ThemeForest داراي بيش از 28،000 قالب و مضمون وب سايت از 2 دلار است. آنها بازار شماره يك الگوهاي وب سايت هستند.

چرخ را دوباره اختراع نكنيد. به جاي اينكه سايت خود را از ابتدا بسازيد ، الگويي را از ThemeForest يا يك سايت مشابه بارگيري كنيد. ما از تجربه آموختيم كه روند شخصي سازي مي تواند روشي بسيار به موقع و نااميد كننده باشد. بنابراين ، اگر مي توانيد موضوعي را كه دوست داريد پيدا كنيد ، احتمالاً خودتان را كاملا سردرد خواهيد كرد.

 

 

6. وب سايت خود را به صورت زنده انجام دهيد.

به محض اينكه متعهد به شروع كار خود شديد ، حتي قبل از ليست هر يك از محصولات خود ، سايت خود را به صورت زنده انجام دهيد. از برنامه نويس خود بخواهيد كه صفحه اصلي ، صفحه "درباره ما" و يك صفحه تماس ايجاد كند. لازم نيست زيبا باشد ، اما داشتن يك سايت كارآمد به دلايل متعدد مفيد خواهد بود:

اول ، به شما امكان مي دهد هنگام مذاكره معاملات با فروشندگان ، مشروعيت ايجاد كنيد. شما چيزي بيش از يك ايده خواهيد داشت. دوم ، هنگام مراجعه به خبرنگاران و وبلاگ نويسان ، مي توانند ببينند كه شما يك وب سايت داريد و معتبر هستند. سوم ، اين امكان را براي شما فراهم مي كند كه همه اين منابع به سايت شما برگردند ، كه البته اين مهم براي ساخت سئو است.

 

 

7. به گزارشگر (هارو) كمك كنيد

 

راهنما يك خبرنگار (هارو) يكي از بهترين ابزار براي روابط عمومي و سئو است كه هر صاحب مشاغل يا بازارياب ديجيتال مي تواند از آن استفاده كند. اين برنامه رايگان است ، در معرض شگفت انگيز قرار مي گيرد (اگر به درستي اجرا شود) و واقعاً مي تواند يك تغيير دهنده بازي باشد (اگر به درستي اجرا شود).

HARO براي روزنامه نگاران پايگاه داده اي قوي از منابع براي داستانهاي آينده و فرصت هاي روزانه منابع فراهم مي كند تا از رسانه هاي ارزشمندي برخوردار شوند. براي ايجاد اعتبار و ايجاد روابط رسانه اي براي سايت خود ، در حد توان ثبت نام كنيد و از اين منبع استفاده كنيد.

وقتي صحبت از HARO مي شود ، چندين عامل اصلي براي اجراي آن وجود دارد. اولين مورد به موقع است. وقتي يك خبرنگار يك سؤال را ارسال مي كند ، مي توانند صدها مورد را در پاسخ دريافت كنند. هر پرس و جو مهلت دارد ، بنابراين مطمئن شويد كه بلافاصله پاسخ دهيد ، صبح ، بعد از ظهر و عصر به هر دو دليل بسيار مهم است.

دومين عنصر اصلي يافتن يك متخصص صنعت واقعي با سهولت دسترسي است. خوشبختانه ، در همه زمان ها براي DermWarehouse متخصص پوست و مو در اختيار ما بود. اين مزيت را براي ما به هزاران امتياز كه با كارآفريني سر و كار دارند (كه ما هنوز هم به آنها پاسخ داديم ، اما نرخ تبديل پايين تري هم داشت) براي ما مزيت ايجاد كرد.

اگر وقت خود را بگذرانيد و روزانه دو قطعه را براي مدت زمان يك ساله به عقب برگردانيد ، در بعضي از محبوب ترين سايت هاي وب قرار گرفتن در معرض فوق العاده اي خواهيد داشت. اين نه تنها به افزايش قرار گرفتن در معرض مارك شما كمك خواهد كرد بلكه به سئو شما نيز كمك خواهد كرد.

 

 

8. PitchBox.

ايجاد روابط با مخاطبين رسانه بسيار مهم است. اين جايي است كه Pitchbox وارد مي شود. Pitchbox كار مورد استفاده در محل كار را به صورت خودكار انجام مي دهد ، بنابراين مي توانيد روي كارهايي كه انجام مي دهيد بهتر تمركز كنيد - ايجاد ارتباطات واقعي و شخصي به فرد با افرادي كه مي خواهيد به آنها برسيد. Pitchbox به مقياس تلاشهاي دستيابي شما كمك مي كند. اين جنبه ها از پرسپكتيو گرفته تا ارسال نامه الكترونيكي گرفته تا رديابي و مديريت گردش كار ، مديريت مي كند.

بعد از ارسال PitchBox به مرحله اوليه ، اگر كسي پاسخ ندهد ، نرم افزار SaaS يك ايميل پيگيري را بر اساس برنامه زمان بندي شده ارسال مي كند. مي توانيد ايميل هاي خود را (چه اوليه و چه پيگيري) تهيه كنيد تا پيام همچنان شخصي به نظر برسد.

Pitchbox با 95 دلار براي استارتاپ ها شروع مي شود و منبع خوبي براي ايجاد روابط با كيفيت بالا است. ما از اين سرويس براي ارتباط با فروشنده و همچنين براي دسترسي به رسانه ها استفاده كرديم. اين باعث صرفه جويي در زمان زيادي شد. اگر شما كاربر Moz هستيد ، مي توانيد Moz را در Pitchbox ادغام كنيد ، به شما اين امكان را مي دهد تا نتايج جستجوي خود را بر اساس اختيار دامنه فيلتر كنيد.

 

 

9. دسترسي شخصي.

روابط شخصي شده هم براي فروشندگان و هم براي رسانه ها بسيار مهم است. اگر استراتژي سئو را با موفقيت پياده سازي كرده ايد ، مطمئناً ارزش روابط شخصي شده را درك مي كنيد.

اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت چيزي با ارزش است. مهم است كه در مورد خبرنگاران و ويراستاران تحقيق كنيد ، بنابراين وقتي ايده داستاني را براي آنها مطرح مي كنيد ، ايميل در صندوق ورودي آنها ذخيره نمي شود و يا خوانده نشده حذف مي شود.

بياييد بگوييم كه فروشگاه تجارت الكترونيكي "سس ماكاروني Pete". تخصص خود را از طريق مقاله هايي كه به خوانندگان آموزش مي دهند و غذاهاي پخت و پز در مورد خوشمزه ترين دستور العمل هاي خود را به اشتراك بگذاريد. يك نمونه از سس ماكاروني خود را به يك ويرايشگر ارسال كنيد تا در مورد آنها توضيح دهد كه چرا Pesto شما در ميان رقابت است.

اگر فقط سس ماكاروني خانگي خود را مي فروشيد ، ديگر نمي توانيد با روابط فروشندگان سر و كار داشته باشيد ، اما اگر مارك ها و محصولات مختلفي را مي فروشيد ، همكاري نزديكي با اين فروشندگان خواهيد داشت. يا حداقل شما بايد باشيد!

تلفن را برداريد يا از قهوه خود براي پاسخگويي به بازديد خود استفاده كنيد. فروشندگان افرادي هستند كه فروش و تبليغات را ديكته مي كنند. آنها مي توانند شما را در آخرين روند برندشان به روز كنند تا به فروش شما كمك كند. آنها افرادي هستند كه درباره محصولاتي كه مي فروشيد بيشترين اطلاعات را دارند ، بنابراين برقراري روابط با آنها بسيار مهم است. به آنها بگوييد كه شما يك تيم هستيد و مي خواهيد با آنها همكاري كنيد تا براي هر دوي شما موفقيت كسب كنيد. آنها از آن قدرداني مي كنند و در هر زمان كه بخواهند معامله يا تبليغات خاصي داشته باشند يا حتي يك ايده عالي براي بازاريابي داشته باشند به شما فكر مي كنند. اگر با آنها رابطه برقرار كرده ايد ، وب سايت شماست كه مي خواهند اين ايده ها و پيشنهادات را با آنها به اشتراك بگذارند.

 

 

10- يك درگاه پرداخت دريافت كنيد.

آيا هرگز تعجب كرده ايد كه چگونه پرداخت كارت اعتباري در وب سايت هاي تجارت الكترونيك پذيرفته شد؟ از طريق يك دروازه پرداخت و همچنين يك پردازنده كارت اعتباري است. شما به احتمال زياد بيشتر با PayPal يا Stripe آشنا هستيد. اما اگر مي خواهيد كارت هاي اعتباري ، تكرار صورتحساب و پرداخت موبايل را بپذيريد ، دروازه اي مانند autorize.net يا 2Checkout.com گزينه هاي بسيار خوبي را ارائه مي دهد. WooRockets.com ليستي عالي از "5 بهترين دروازه پرداخت براي وب سايت هاي تجارت الكترونيكي" ارائه مي دهد.

تأييد براي پردازنده كارت اعتباري و كارت اعتباري روشي آسان نيست ، بنابراين تحقيقات خود را انجام داده و مطمئن شويد كه آماده شده ايد. قبل از درخواست ، بايد يك روند پرداخت مطمئن را در وب سايت خود تنظيم كنيد ، يك خط مشي رازداري و خط مشي بازگشت ايجاد كنيد ، روش هاي ارسال و تحويل خود را بفهميد ، بعلاوه داراي شماره تلفن و آدرس ايميل خدمات مشتري خود باشيد.

لازم است همه اين اطلاعات در وب سايت شما قابل مشاهده باشد. اطمينان حاصل كنيد كه از سابقه اعتبار تميز ، گواهينامه رانندگي ايالات متحده يا شناسه ايالتي ، حساب بانكي ايالات متحده نيز براي مشاغل سپرده گذاري و شناسنامه مالياتي فدرال برخوردار باشيد. شما به يك چك چك بدون نامه (يا نامه بانكي با اطلاعات حساب خود) نياز خواهيد داشت و همچنين ايده خوبي است كه يك برگه همراه با برنامه خود ارائه دهيد كه شغل شما را توضيح مي دهد و چرا موفقيت آميز خواهيد بود.

راه اندازي دروازه پرداخت و پردازش كارت اعتباري شما ممكن است مدتي طول بكشد. اين پردازنده ها نمي خواهند بدون تجربه تجربه يك ريسك بزرگ را به وجود آورند يا بعيد به نظر مي رسد كه موفقيت آميز باشد ، بنابراين بايد به آنها ثابت كنيد كه اين مورد در تجارت شما نيست. تا آخرين لحظه صبر نكنيد تا اين روند شروع شود.

 

 

11. فروشگاه Google + كاتالوگ محصولات Facebook.

ما در مورد ايجاد حضور سئوي شما در طي فرآيند توسعه صحبت زيادي كرده ايم تا به جاي اينكه منتظر بمانيد توسعه وب سايت تمام شود و سئوي خود را از ابتدا شروع كنيد ، مي توانيد در حالي كه توسعه دهنده شما در حال وصل شدن است ، شروع به تقويت سئوي خود كنيد. سايت.

با اين وجود مواردي وجود دارد كه تا زماني كه سايت آماده راه اندازي و محصولات بارگذاري نشده باشد ، نمي توانيد آنها را كامل كنيد. وقتي در آخرين مراحل توسعه هستيد ، تنظيمات كمپين خريد Google خود را تهيه كنيد تا اطمينان حاصل شود كه كاربران هنگام جستجوي كلمات كليدي مربوطه ، از تصاوير محصول شما جمع مي شوند. اگر با Google Shopping ناآشنا هستيد ، من دستورالعمل هاي مرحله به مرحله راجع به "4 مرحله آسان براي راه اندازي يك كمپين خريد Google از طريق مركز بازرگان" ارائه مي كنم.

شما مي توانيد از همين منبع داده از مركز تجارت استفاده كرده و آن را در كاتالوگ محصولات فيس بوك بارگذاري كنيد.

 

 

12. بسته بندي را سفارش داده و گزينه هاي حمل و نقل و ذخيره سازي را دريابيد.

قبل از راه اندازي وب سايت خود ، بايد نحوه ذخيره و حمل موجودي خود را دريابيد. براي ايجاد توافق با فروشندگان خود بايد ذخيره را تعيين كنيد. برخي از سؤالاتي كه بايد به آنها پاسخ دهيد به شرح زير است:

آيا از حمل و نقل قطره استفاده خواهيد كرد يا تمام موجودي خود را در انبار ذخيره مي كنيد؟ آيا از USPS ، UPS ، FedE يا تركيبي از اين سه براي حمل و پيگيري بسته ها استفاده خواهيد كرد؟ بسته خود را وارد چه مواردي مي كنيد؟ به چه بسته بندي اندازه اي نياز داريد؟ آيا قرار است هر نوع ماده تبليغاتي را در بسته هاي خود وارد كنيد؟ آيا محدوديت هاي حمل و نقل براي هر يك از كالاهايي كه ارائه مي دهيد وجود دارد (مثلاً برخي محصولات زيبايي فقط از طريق زمين قابل حمل هستند)؟

قبل از آماده شدن براي ارسال كالاي مورد نياز ، بايد به همه اين سؤالات پاسخ دهيد. همانطور كه مشاهده مي كنيد ، شروع يك وب سايت تجارت الكترونيكي كاملاً يك فرآيند درگير و مفصل است. پيروي از اين ليست چك اين اطمينان را به شما مي دهد كه اقدامات لازم را براي راه اندازي وب سايت خود به موقع و در عين حال طرفدار سئو و بازاريابي خود انجام دهيد.



:: ات مرتبط:

:: برچسب‌ها:
نویسنده : girlstore
تاریخ : 1398/12/15 
زمان : ۱۹
[ ]